Kvalitet, ansatte og kunder

Find hurtigt det du søger​

Kvaliteten af rengøringen har
​direkte indflydelse på hygiejnen
​Det har vi vidst siden 1962

​Max Hansen er noget så sjældent som et rengøringsselskab med snart 60 års erfaring i at yde professionel og stabil kvalitet til en lang række statslige institutioner og private virksomheder. Vores kunder har mange forskellige behov, men de har det til fælles, at de alle er afhængige af rengøring i høj kvalitet.

​Servicenormen
​– din garanti for god moral og orden i sagerne

​Max Hansen Rengøring er medlem af Dansk Industri og er derigennem godkendt til Servicenormen som er kontrolleret af dansk standard. Dette er en certifikation der foregår årligt og derfor bliver kvaliteten aldrig forældet. Som medlem af Servicenormen er der ikke plads til slinger i valsen og som kunde er du dermed garanteret, at vi overholder og efterlever hver og en af disse krav:

#1​

​Økonomisk sikkerhed

Virksomheden har styr på arbejdsskadeforsikringer og de økonomiske attester fra Erhvervsstyrelsen.​

#2

​Kvaliteten er i orden

Virksomheden leverer som aftalt. Der sker en løbende måling, vurdering og opfølgning på de leverede ydelser, og i det daglige arbejde følges nogle skriftlige retningslinjer for at sikre kvalitetsniveauet.​

#3

​Godt arbejdsmiljø

Virksomheden kan dokumentere et godt arbejdsmiljø ved bl.a. at have et arbejdsmiljøledelsessystem, gennemføre APV og deltage i arbejdsmiljøuddannelser.​

#4

​Ordnede personaleforhold

​Virksomheden har en skriftlig personalepolitik, der som minimum indeholder retningslinjer for uniformering, legitimation, fravær, mangfoldighed og efteruddannelse.

#5

​Respekt for miljøet

Virksomheden har en skriftlig miljøpolitik og bruger så vidt muligt miljømærkede produkter. Desuden følges reglerne for bortskaffelse af kemirester og -emballage.​

#6

​Styr på underleverandøre

Virksomheden har en skriftlig politik for brug af underleverandører og kan dokumentere, at der altid indgås skriftlige kontrakter.​

#7

​Alle er rustet til opgaven

Virksomheden kan dokumentere, at der er en skriftlig plan for både oplæring og efteruddannelse af medarbejderne.​

Kvalitetssikring​

​Kvalitetssikring på daglig basis

Kvalitetssikringen er lagt i faste rammer. Der gennemføres løbende kontrol, som sikrer at kvaliteten holdes på et konstant højt niveau.

Vores kvalitetssikringssystem og høje kvalitet i arbejdet har gjort os til en professionel og attraktiv samarbejdspartner for mange forskellige virksomheder. Vi stræber efter at opretholde et mangeårigt samarbejde med vores kunder, hvor netop kvaliteten er en af de afgørende faktorer for det nære og tætte samarbejde.​

Vores kvalitetsstyringssystem og kvalitetssikring er bygget på:​

  • Effektiv styring overalt i virksomheden.
  • Uddannelse af medarbejdere til at være kvalitetsbevidste og opmærksomme på den kvalitet, de leverer.
  • Medarbejdere med pligt til opmærksomhed på forhold, der kan ændres for kvalitetsforøgelse og straks rapporterer dette.
  • Medarbejderansvar for kvaliteten af egne arbejdsopgaver.
  • Medarbejdere, der har den fornødne viden og udstyr for at kunne udføre de opgaver, der bliver dem pålagt.
  • Fastlæggelse af konkrete kvalitets- og miljømål, der løbende revideres.
  • Fejl og unødvendige miljøpåvirkninger forebygges.

​Du kan løbende kigge med i vores kvalitetssikring

​Som kunde hos Max Hansen har du mulighed for at kigge med i vores kvalitetssikring. Vi tror på at gennemsigtigheden i vores arbejde styrker samarbejdet. Vi benytter et smidigt drift- og ledelsessystem med alle de nødvendige værktøjer for en effektiv og kvalitetsorienteret virksomhedsadministration. Alle relevante funktioner er samlet i ét online værktøj, som gør de daglige administrationsopgaver uafhængige af enkeltpersoner og manuelt papirarbejde.

​Kvalitet, ansatte og kunder

Det er ikke alle og enhver, der kan gøre ordentligt rent​

Uden dygtige og engagerede medarbejdere ville vi ikke kunne opretholde vores gode omdømme, høje standarder og mangeårige samarbejde med vores kunder. Derfor har vi hos Max Hansen Rengøring et stort fokus på vores ansatte.​

Vi har over 200 medarbejdere, men aldrig indrykket én jobannonce​

​Vores omdømme står på skuldrene af vores medarbejdere. De er med til at sikre, at vi har mangeårige samarbejder med vores kunder. Vi går ikke op i, hvor vores medarbejdere kommer fra, eller hvilken nationalitet de har. Vi stiller derimod skarpt på kompetencer og arbejdsmoral og lægger derfor stor vægt på uddannelse, træning og den løbende trivsel hos hver og én.

Max Hansen Rengøring er en arbejdsplads, hvor rummelighed, medansvar og kollegial respekt er integreret i dagligdagen. Et sygefravær på under 2% i en branche, der er kendt for det modsatte, er beviset. Og det rygtes. Et godt arbejdsmiljø tiltrækker dygtige medarbejdere.

Uddannelse​

​Vi sørger for, at alle nye medarbejdere bliver lært grundigt op i de enkelte arbejdsrutiner, ligesom de får en introduktion i de anvendte rengøringsmidler. Først når det er dokumenteret, at den enkelte medarbejder kan efterleve de kvalitetskrav, vi stiller til vores rengøring, og som er aftalt med den enkelte kunde, får den ansatte lov at arbejde selvstændigt.

Som Svanemærket virksomhed er det naturligvis også en del af medarbejdernes oplæring, at de bliver miljøuddannede allerede fra start.

​Personalepolitik

Personalepolitik hos Max Hansen Rengøring: 

  • Ansætte engagerede medarbejdere og sørge for en god opstart af nyansatte.
  • Ved opstart får medarbejderen en grundig introduktion i arbejdet og de anvendte rengøringsmidler, og det kontrolleres, at al viden anvendes korrekt.
  • Vi ansætter mennesker uden forskelsbehandling af nationalitet, alder og køn.
  • Ligestilling for os handler at; stille lige, være lige og gøre lige.
  • Alle medarbejdere skriver ved ansættelse under på en tavshedserklæring og fremviser ren straffeattest.
  • Åben og hensigtsmæssig intern kommunikation med positiv og inspirerende tilbagemelding til medarbejderen.
  • Vi efterstræber, at der opbygges tillid imellem ledelse og medarbejdere på alle niveauer​
  • Uddelegering af arbejdsopgaver så alle har et klart ansvar.
  • Løbende at give hver enkelt medarbejder tilbagemelding på forhold omkring det daglige arbejde.
  • At gøre en aktiv indsats for at nedbringe sygefravær. Vi arbejder med nærvær frem for fravær.
  • Vore medarbejdere bærer uniformer med firmaets logo samt synligt ID-kort.
  • At sørge for at alle medarbejdere føler sig som en del af firmaet.
  • Vi opfordrer alle medarbejdere til at tage aktivt ansvar i nye tiltag, for at forbedre den enkeltes dagligdag og kvaliteten af vore ydelser.​

​Kvalitet, ansatte og kunder

​Sundhedsstyrelsen, Folketinget og Mercedes-Benz er med til at gøre os dygtigere

Max Hansen Rengøring har gennem årene serviceret mange forskellige virksomheder og offentlige organisationer over hele København og på resten af Sjælland - Virksomheder, som vi har oparbejdet et mangeårigt professionelt og tæt samarbejde med via åben og ærlig kommunikation, et kvalitetssikkert

arbejde og gensidig tillid.

Vores kundegrupper dækker over både mindre, mellemstore og større virksomheder og offentlige institutioner.​

Her er der helt rent:​

Uddannelses- og Forskningsministeriet

Børsgade 4 

1216 København K

Finans Danmark

Amaliegade 7

1256 København K

​Frederiksberg Bibliotekerne

Falkoner Plads 3 

2000 Frederiksberg

Frederiksberg Teater

Finsensvej 139

2000 Frederiksberg

​Kulturværftet Helsingør

​Allegade 2 

3000 Helsingør

Lægemiddelstyrelsen

Axel Heides Gade 1

2300 København S

Lærernes Pension

Tuborg Havnevej 18 

2900 Hellerup

Mercedes-Benz CPH

​Søborg, Skovlunde, City, Hørsholm, Greve, Hillerød

Sundhedsstyrelsen

Islands Brygge 67

2300 København S

Styrelsen for Patientsikkerhed

Islands Brygge 67

2300 København S

Sundhedsstyrelsen, Opsporingsenheden

Islands Brygge 41

2300 København S

​Sundhedsstyrelsen, Opsporingsenheden

​Sturlasgade 3

2300 København S

Strålebeskyttelse, Sundhedsstyrelsen

Knapholm 7

2730 Herlev

​Roche A/S

Industriholmen 59

2650 Hvidovre

Tekniq

Paul Bergsøes Vej 6

2600 Glostrup

Toldkammeret

Havnepladsen 1

3000 Helsingør

Vectrus Services A/S

Indiavej 1

2100 København Ø

Visitdenmark

Islandsbrygge 43

2300 København S

KBH Syd / HF & VUC

Åmarksvej 1

2650 Hvidovre

Indhent et tilbud

Du er altid velkommen til at kontakte os for et gratis, uforpligtende tilbud.

Udfyld formularen herunder eller ring på telefon: 70​ 22 15 12

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

adresse lightblue w darkblue icon  Gersonsvej 22, 2900 Hellerup